مسئول واحد: مهندس نگار بیات
مدرک تحصیلی :کارشناس ارشد نرم افزار کامپیوتر
سوابق :
مسئول سیستم جامع مالی و اداری آذرخش دانشگاه علوم پزشکی
مدیر گروه پرتال و نرم افزار دانشگاه
مسئول اینترنت دانشگاه


کارشناسان :

  • مهندس اسماء سلیمانی (مدرک تحصیلی :کارشناسی ارشد انفورماتیک پزشکی)
  • مهندس شیرین یاوری (نیروی مقیم شرکت HIS)


شرح وظایف:
    نصب، راه اندازی و آموزش نرم افزارهای کاربردی تدوین شده
    نصب، راه اندازی و آموزش کاربران و کارشناسان برای استفاده از نرم افزارهای پیاده سازی شده
    شناسایی و تشخیص نیازهای نرم افزاری حوزه از طریق مطالعه مستمر و تهیه و تدوین گزارشهای تحلیلی همراه با ارائه راه حلهای اجرایی
    ارائه خدمات پشتیبانی در زمینه نگهداری و رفع اشکال و به روز رسانی برنامه های نرم افزاری در دست اجرا
    نظارت بر طراحی و اجرای نرم افزارهای طرا حی شده و همکاری با طراحان طرف قرارداد به منظور حصول اطمینان از اجرای صحیح مفاد قراردادهای منعقده
    نظارت، ارزشیابی و کنترل پروژه های رایانه ای اجرا شده توسط پیمانکار
    بررسی نیازهای نرم افزاری مورد نیاز واحدهای مختلف و ارائه نظارت مشورتی برای خرید یا سفارش خرید آنها
    تهیه، حفظ و نگهداری مستندات نرم افزارهای طراحی یا خریداری شده به منظور مراقبت و پشتیبانی بهتر از سیستمهای در دست اجراء
    تهیه تدوین و اجرای برنامه های آموزشی برای مدیران، کارشناسان و عموم کاربران جهت استفاده بهتر و موثرتر از نظام رایانه ای
    نظارت بر پشتیبان گیری دوره ای از داده های مهم مربوط به نرم افزارها بخصوص HIS
    فراهم سازی بستر استفاده از منابع نرم افزاری شبکه از قبیل نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد درخواست کاربران با در نظرگرفتن نیاز واقعی آنها جهت جلوگیری از ترافیک نرم افزاری در هر سیستم (قراردادن پکیج نرم افزارها در سرور)
    نیازسنجی نرم افزارهای تحت شبکه حوزه مربوطه و ارائه مشاوره های لازم دراین خصوص به مرکز در جهت تهیه ، آماده سازی و ارتقاء نرم افزارهای مورد نیاز
    ارتباط مستمر با شرکتهای طرف قرارداد واحد و رفع اشکالات و نیازهای کاربران
    ارائه مشاوره برای استفاده بهینه از نرم افزارها
    رفع آلودگی های ویروسی بوجود آمده در کامپیوترهای اداری
    ارائه راهکار های نوین جهت ارتقاء شبکه
    ارائه خدمات پشتیبانی در زمینه نگهداری برنامه های نرم افزاری در دست اجراء
    راه اندازی سرورهای مورد نیاز واحد
    پشتیبانی شامل رفع مشکلات احتمالی سرور و تهیه نسخ پشتیبان
    ارتقا سرورهای محلی به منظور بهینه سازی ارائه سرویس به کاربران
    اقدام در جهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا به نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآیندهای موجود.
    برطرف نمودن اشکالات کاربران در استفاده از سرویسهای شبکه بیمارستان طبق فرآیندهای موجود
    حفظ امنیت فیزیکی محیط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرورها
    بررسی نیازهای سخت افزاری مورد نیاز واحدها و تشخیص و تعیین چگونگی رفع نیازها با استفاده از امکانات موجود و ارائه نظارت کارشناسی برای خرید یا سفارش خرید آنها
    نصب و راه اندازی سخت افزار مورد نیاز کاربران و کارشناسان برای استفاده از نرم افزارهای طراحی شده
    ارائه خدمات پشتیبانی فنی برای نگهداری و تعمیر تجهیزات و وسایل سخت افزاری به طور مستقیم از خدمات متمرکز و یا خدمات فنی خارج از بیمارستان
    تهیه، نصب و پشتیبانی کلیه تجهیزات فعال و غیر فعال
    طراحی و تدوین گردش کار واحد جهت جلوگیری از اتلاف وقت نیروها
    سرویس دوره ای سخت افزار حوزه طبق فرآیند مربوطه
    رفع اشکالات و موارد پیش آمده در هر سیستم و لوازم جانبی و نصب سیستم عامل و درایوها
    مشارکت در تهیه و تدوین قراردادهای موجود در زمینه های مختلف فناوری اطلاعات
    نظارت بر اجرای صحیح مفاد قراردادها
    طراحی وب سایت برای تمام بخشهای حوزه با در نظر داشتن استانداردهای تعریف شده
    بروزرسانی صفحات وب سایت
    مشارکت در برگزاری برنامه های آموزشی مدیریت آی تی
    شرکت فعال در برنامه های آموزشی مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه
    آموزش موردی کاربران و تهیه جزوات آموزشی مورد نیاز
    ارائه آموزشهای مورد نیاز کاربران از طریق وب سایت واحد
    انتقال تصمیمات مدیریت فناوری اطلاعات به حوزه مربوطه
    شرکت در جلسات مدیریت فناوری به طور منظم
    پاسخ به مکاتبات اداری در موعد مقرر
    ارائه گزارشات لازمه و مرتبط در موعد مقرر
    پایش و ارزشیابی منظم از تمام فعالیتهای مرتبط با آی تی
    برنامه ریزی در جهت آموزش کل پرسنل بیمارستان و اعلام آن به مدیریت
    آموزش موردی به پرسنل در بخشها و واحدها
    ارتباط بین بیمارستان و تیم نرم افزار در مورد خواسته ها و نیازهای مجموعه
    اعلام گزارش خرابی و نقص به شرکت پشتیبان و پی گیری رفع آن از طریق مدیر پشتیبانی شرکت
    نیاز سنجی سخت افزار مورد نیاز و پی گیری آن
    تهیه پشتیبان از بانکهای اطلاعاتی نرم افزار HIS

راهنمای مراجعین بیمارستان

نوبت دهی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد به چه صورت می باشد؟

سیستم نوبت دهی مرکزآموزشی درمانی شهید رحیمی  به منظور حفظ شأن مراجعین محترم تماما به صورت اینترنتی و تلفنی  است. سیستم نوبت دهی اینترنتی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با مراجعه به سایت   http://p24.lums.ac.ir/tcs امکان پذیر است. همچنین با تماس با شماره3155 به صورت تلفنی نوبت های خود را دریافت کنند.

ساعت ملاقات در مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی چگونه می باشد؟

بخش های ویژه :ملاقات محدود است

بخش های بستری :از ساعت 14  تا ساعت 16 

چه بخش های پاراکلینیک در مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی وجود دارد؟

 CCU - ICU - داخلی مردان - زنان - post CCU و قلب - جراحی چشم - غدد - جراحی عمومی - جراحی پلاستیك وENT - داخلی ریه - داخلی كبد و گوارش - نورولوژی - داخلی - نفرولوژی - اطفال - NICU و نوزادان - PICU - بخش داخلی جنرال - مسمومیت و سایكولوژی - ICU داخلی - هماتولوژی و انكولوژی - جراحی عروق - اورژانس بستری

چه بخش های بستری در مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی وجود دارد؟

درمانگاه ENT - درمانگاه چشم - درمانگاه قلب - درمانگاه نفرولوژی - درمانگاه داخلی - فوق تخصصی - داخلی ریه - درمانگاه عفونی - درمانگاه تغذیه - غدد - درمانگاه جراحی عمومی - نورولوژی ( داخلی اعصاب ) - طب فیزیكی - گوارش - درمانگاه اطفال - روان پزشكی - درمانگاه پوست - درمانگاه اورولوژی - درمانگاه زنان و زایمان - خون و انكولوژی - درمانگاه پزشك عمومی - جراحی مغز و اعصاب

چه بیمه هایی طرف قرارداد با مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی هستند؟

تأمين اجتماعي - نيروهاي  مسلح - كميته امداد - صداو سيما - شركت نفت - بانك صادرات و توسعه صادرات - بانك ملت - بانك سپه - بانك ملي - بانك كشاورزي - بانك تجارت - بيمه دي

offer
انتقادات
و
پیشنهادات